Uprzejmie informujemy, że od dziś, aż do odwołania nie będą dostępne dla naszych pacjentów kaplica i kawiarnia. Decyzja ta została podjęta w trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich. Powodem są intensywne prace remontowo-budowlane mające na celu dostosowanie infrastruktury naszego Zakładu do potrzeb tworzonego właśnie Dziennego Domu Opieki Medycznej. Dla wygody naszych pacjentów zainstalowana zostanie również winda.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że zakupy dla naszych pacjentów będą dokonywane przez pracowników socjalnych ‑ prosimy o kontakt z naszym personelem w sprawie kontaktu z pracownikiem socjalnym (tel. wewnętrzny do pracowników socjalnych: 512 i 513, z telefonu poza Zakładem: 12 44 67 512 i 12 44 67 513). Istnieje też możliwość kontaktu z pracownikami kawiarni w celu dostarczenia zakupów (tel. wewnętrzny: 581, z telefonu poza Zakładem: 12 44 67 581). Mamy nadzieję, że remont szybko się zakończy i pacjenci znów będą mogli korzystać z kaplicy i kawiarni, a winda ułatwi wszystkim codzienne funkcjonowanie.